MOL csapat Kenu Blog

Vajda Attila: Akartam, de nem ment

2011.06.21. 20:46 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Vajda Attila meglepetésre csak nyolcadik lett a belgrádi kajak-kenu Európa-bajnokságon. Az olimpiai-, és világbajnok kenus már a verseny előtt elmondta, a válogató sokat kivett belőle, így a kontinensvetélkedő elsülhet jól, de rosszul is.

„Én mondtam, hogy vagy nagyon jól vagy nagyon rosszul megyek. Sajnos az utóbbi jött be. Ahogy mondani szokták „megszáradtam” és nem tudtam átmenteni a válogatón nyújtott formámat. Bemelegítésnél már éreztem elfáradtam, és ezúttal nem úgy, mint máskor” – értékelt Vajda.

Bevallotta, hogy sok volt a múlt hét, hiszen a válogató mellett egyébként is egy rohanás volt az élete. Bár ő soha nem keresi másban a kifogást, azt azért elmondhatjuk, minden bizonnyal jelentősen zavarta a versenyzőket, hogy az ő számuk alatt zajlott a férfi kajak egyes eredményhirdetése.

Ugyancsak zavaró lehetett, hogy a futamot kétszer is visszalőtték, előbb egy kiugrás, majd a rajtgép hibája miatt. Így kétszer is „feleslegesen” eveztek 100-150 métert a versenyzők, mire harmadszor végre igazán elrajtolhatott a verseny.

A kenusoknál egyébként egy versenyző egyszer ugorhat ki, a második ilyen hibánál kizárják. Ez azt jelenti, hogy versenyzői hibák miatt akár tizenötször is újraindíthatják a versenyt. A rajtgép hibája miatt azonban többször is visszafújhatják a futamot.

„Akartam, de nem ment. Nem mentség, de sokaknak nem úgy sikerült ez az Eb, ahogy tervezték” – értékelt Attila, aki már korábban elmondta, bármi is lesz az eredmény, nem foglalkozik vele sokat, hiszen – mint azt már az év elején is hangsúlyozta - számára is a szegedi olimpiai kvalifikációs világbajnokság az év fő versenye. 

„Kilenc hét van a vb-ig, most egy hét pihenés jön, majd új alapozás mintegy három hétig. A maradék négy hétben pedig a gyorsításon lesz a hangsúly” – adott számot az elkövetkezendő hetek programjáról a szegedi sportoló.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kenu.blog.hu/api/trackback/id/tr133004213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása