MOL csapat Kenu Blog

Vajda Attila megnyugtatta edzőjét, nem akarja lecserélni

2013.11.28. 15:10 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

attila_ötös.jpgVajda Attila közel két hetet töltött a portugáliai Villa de Condéban, ahova a NELO hajógyártó cég hívta meg. Attila a hajók tesztelése mellett természetesen edzett is. Mint elmondta, elsősorban ezért is ment ki, hogy a tesztelés mellett megfelelő időjárási körülmények között készülhessen.

„Az edzések mellett sokat beszélgettem a hajó fejlesztőkkel, másra nagyon nem is nagyon volt időm. Többször voltam már kint, így nem mentem sehova, a kirándulásnak nagy jelentősége nem volt” – mondta Attila.

A NELO-tól kapott egy autót használatra. Azzal járkált a gyár, edzés, szállás „háromszögben”. „Olyan volt, mint ha itthon lettem volna, hiszen teljesen a magam ura voltam. Amikor megjöttek Kozák Danutáék, mindent megmutattam nekik, majd hétfőn közösen futottunk 10 km-t, ahol alaposan megfuttattam, őket” – mondta az olimpiai bajnok kenus.

„Ezt a 10 napot arra építettem fel, hogy kezdjek visszarázódni a munkába, ha hazajöttem, teljes értékűen kapcsolódjak be az itthoni edzésmunkába. Ennek ellenére is volt izomlázam, hiszen azért itthon már más jellegű edzések vártak rám, mint amit magamnak csináltam” – mondta az idei duisburgi vb-n ismét nagyot alkotó Vajda.

Attilának természetesen az elmúlt napok legnagyobb port kavart kajak-kenus esetéről is megvan a véleménye. Mint Ismert, az olimpiai bajnok kajakos Kökény Roland bejelentette, az elkövetkezendő időben újságíró kedvese is besegít a felkészülésébe.

„Kökény egy 39 esztendős versenyző, aki már sok mindent elért életében. Ennek ellenére úgy érzem, ez az ő magánügye, ő tudja, miként tud a leghatékonyabban felkészülni. Próbálnak segíteni egymásnak. Van, akinek ez jó, meglátjuk, mit hoz ki belőle” – mondta Szeged büszkesége.

Attila elárulta, az esettel kapcsolatban edzője Vécsi Viktor viccesen megjegyezte, ha esetleg ő is a váltás mellett döntene, finoman közölje vele. Vajda természetesen megnyugtatta mesterét, nincs oka aggódni, hiszen még hosszú évekig szeretne az ő irányításával készülni, többek között a jövő évi moszkvai világbajnokságra és a Rió-i olimpiára is.  

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-kenu.blog.hu/api/trackback/id/tr605665451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása